» چگونه می توانیم پنل نمایندگی مخصوص خود را داشته باشیم؟

» مشتریان محترم می توانند با مراجعه به پشتیبانی بانیکس در تلگرام درخواست ساخت پنل نمایندگی را مطرح کنند. پشتیبانی اطلاعات و راهنمایی کامل را به شما ارائه می دهد و در صورت تمایل به ساخت برای شما پنل دلخواه را ساخته و تحویل می دهیم.

» آیا سرویس ها به صورت اتوماتیک انجام می شوند؟

● بله ، پنل بانیکس سعی داشته تمامی سرویس های وبسایت را اتوماتیک و متصل به سرور قرار دهد تا مشتریان از کیفیت و سرعت سفارشات راضی باشند.

» چگونه تیکت پشتیبانی ارسال کنیم؟

● در کادر بالای سایت بر روی قسمت تیکت ها کلیک کنید و فیلد های مربوطه را پر کنید سپس درخواست خود را مطرح کنید. ادمین های ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

» آیدی کانال و پشتیبانی پنل در تلگرام چیست؟

» کاربران عزیز حتما در کانال اطلاع رسانی پنل عضو باشید : 

@Banix_ir 

» آیدی پشتیبانی در تلگرام :  

@Banix_Support

» آیا پنل بانیکس ، ربات تلگرامی نیز دارد؟

بله ، پنل بانیکس جهت دسترسی و ثبت سفارش راحت تر کاربران اقدام به طراحی و ساخت ربات تلگرامی نیز کرده است. 

آیدی ربات : 

@SmmBanix_bot 

» چگونه حساب کاربری خود را شارژ کنیم؟!

شما می توانید با کلیک بر روی سه خط بالای کادر پنل ← انتخاب گزینه " شارژ حساب پنل " ← سپس مبلغ مورد نظر خود را وارد نمایید ← و در آخر بر روی " پرداخت " کلیک کنید تا مستقیم وارد درگاه پرداخت شوید . 

پس از پرداخت ؛ مبلغ مورد نظر به صورت اتوماتیک و خودکار در حساب کاربری شما شارژ می شود . 

» چگونه می توانیم ثبت سفارش انجام دهیم؟!

با کلیک بر روی سه خط بالای کادر ← سپس انتخاب گزینه " ثبت سفارش جدید " ← دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کرده ← و سپس سرویس مورد نظر را انتخاب کنید ← در آخر سفارش خود را تایید کرده و بر روی گزینه " ثبت سفارش " کلیک کنید . 

دقت داشته باشید قبل از ثبت سفارش به مقدار کافی حساب شما اعتبار داشته باشد .